تیم ها همواره یک عنصر ضروری کسب و کار های موفق بوده و هستند. اما ساختن یک تیم خوب خود به خود رخ نمیدهد. ساختن یک تیم عالی نیازمند تلاش و زمانبندی برای ساختاردهی آن میباشد و همچنین سخت تر از ساختن یک گروه خوب ، خوب نگاه داشتن یک گروه است.
امروزه سیستم های اداری، سیستم های جهانی هستند که وظیفه اصلی آنها ایجاد ارتباط و بهبود ارتباطات است. ارتباطات از لحاظ اطلاعات تجاری از اهمیت بسزایی برخوردار است و رمز بقای سازمانها و تداوم فعالیتهای آنها مجهز شدن این سازمانها به ابزارهای رقابتی عصر اطلاعات ارتباطات؛ یعنی سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات است.
رضایتمندی نیروی انسانی یکی از دغدغه های مهم و همیشگی مدیران است زیرا موجب انجام هرچه بهتر وظایف و ارائه خدمات میگردد . یکی از عوامل رضایتمندی کارکنان، محیط کاری مناسب می باشد.در این مقاله نکاتی در مورد دکوراسیون دفتر کار خواهید خواند که با رعایت آن ها محیطی دلپسند و حرفه ای برای کارکنان و مشتریان فراهم خواهد شد.
آیا شما به طور مداوم دیر به جلسات میرسید؟ آیا شما ساعت ها وقت را در دفتر خود میگذرانید اما نتیجه ای به دست نمی آورید؟ آیا شما این هفته هر شب زمان شام را از دست د اده اید؟ اگر پاسخ شما بله به هر یک از این سوالات است، شما نیاز به یادگیری مدیریت بهتر زمان خود دارید . ما 10 نکته را برای کمک و راهنمایی شما بیان میکنیم.
مهمترین شرط کاربرد و استفاده از اتوماسیون در اکثر سازمانها، صرف نظر از موارد استفاده دیگر آن، مربوط به لزوم سرعت و دقت و صحت درکار آنها است.