عدم مشاهده کار ایجاده شده در کارتابل

+1 امتیاز
پس از ست کردن کد کار توسط همکاران زوبین کار ایجاد شده در کارتابل قابل مشاهده نیست . مراتب چندین بار به همکاران مستقر در شرکت گزارش شده ولی نتیجه ای نداشته است . خواهشمند است رسیدگی نمایید .
سوال شده مهر 20, 1393 در گزارش سازی توسط سکینه تیموری
دوباره دسته بندی کردن مهر 20, 1393 توسط ناهید سمیعی

1 پاسخ

0 امتیاز
 
بهترین پاسخ
سلام لطفا بیشتر توضیح دهید. یعنی کاری که مجری اش مثلا کاربر x است در کارتابل آقای x دیده نمی شود؟

اگر برای سال جدید پروژه جدید ایجاد شده باید فیلترهای صفحه نخست را ویرایش کرد. به این موضوع هم دقت بفرمایید.
پاسخ داده شده مهر 20, 1393 توسط سارا ایزدیار (زوبین)
انتخاب شده مهر 23, 1393 توسط نیما عزیزی
سلام خانم ایزدیار مشکل ما دقیقا مثل مثال شما میباشد . ویرایش صفحه نخست کار بنده میباشد ؟

سرکار خانم ساعت کاری اتحادیه ما از 8 صبح الی 2 میباشد چه ساعتی متونم با شما تماس بگیرم ؟
لطفا در ساعات کاری با خانم مهندس نیکبخت در دفتر تماس بگیرید و از ایشان بخواهید تا برای ویرایش فیلترها شما را راهنمایی کنند.  

خانم تیموری عزیز آیا شما مدیر سیستم زوبین در مجموعه خود می باشید؟ اگر نه، ابتدا از مدیر سیستم خود کمک بگیرید. ممنون
...