نمایش کار در کارتابل

+1 امتیاز
با سلام

من یک گردش کاری جدید ایجاد کردم، مشکلی دارم این هست که پس ار ایجاد کار و ارجاع به یک کاربر، کار ایجاد شده در کارتابل کاربر نمایش داده نمی شود، در قسمت کارهایی که در آن مشارکت داشته ام قرار میگیرد، چه طور می تونم کار رو پس از ارجاع در کارتابل کاربر قرار بدم؟
سوال شده مهر 17, 1393 در جستجو توسط ابراهیمی

2 پاسخ

+1 امتیاز
 
بهترین پاسخ
اگر در گردش کار ساخته شده وضعیت جدید تعریف کرده اید باید فیلتر کارتابل را ویرایش کرده و وضعیت مربوطه را در آن لحاظ کنید.فیلتر کارتابل به طور پیش فرض فقط کارهایی که وضعیت انها در حال انجام است را نشان می دهد.
پاسخ داده شده مهر 20, 1393 توسط ناهید سمیعی
انتخاب شده مهر 22, 1393 توسط ناهید سمیعی
0 امتیاز
برای اینکار باید فیلتر کارتابل را مجددا بررسی نمایید. فیلتر کارتابل باید هر کاری که مجری آن کاربر فعلی باشد را نمایش بدهد.
پاسخ داده شده مهر 17, 1393 توسط سارا ایزدیار (زوبین)
...